Tickets kopen

  • Online

Tickets voor de eerste voorstellingen zijn vanaf 24 juni om 10:00 online verkrijgbaar via www.zomerino.be. Na het aanmaken van een persoonlijke account kan je tickets toevoegen aan je winkelmandje en van daaruit veilig betalen.

De ticketverkoop voor voorstellingen om 11:00 wordt op de vooravond afgesloten om 18:00. De voorverkoop voor andere voorstellingen eindigt drie uur voor aanvang van de voorstelling. Tickets zijn dan enkel nog aan de locaties aan de deur beschikbaar.

  • Balie

UiTloket in De Grote Post - Hendrik Serruyslaan 18A, 8400 Oostende
Vanaf 1 juli tem 31 augustus: dagelijks open van 10u-18u.
Ook open op zaterdag, zon- en feestdagen.
Tickets zijn beschikbaar tot 3 uur voor aanvang van de voorstelling. 
Bij voorkeur elektronische betalingen.


Toerisme Oostende - Monacoplein 2, 8400 Oostende
Dagelijks open van 10u tot 18u
Vanaf 1 juli, dagelijks van 9u tot 19u. Toegang beperkt tot 11 personen. 
Tickets zijn beschikbaar, tijdens de openingsuren (tot 15 minuten voor sluitingstijd), tot 3 uur voor aanvang van de voorstelling. 
Enkel mogelijk om elektronisch te betalen. 

  • Aan de deur


Vanaf 1 uur voor aanvang van de voorstelling kan je, indien er nog beschikbare plaatsen zijn, ter plekke (aan de deur) tickets kopen.

Aan de deur zullen enkel single tickets verkrijgbaar zijn. 


  • Wachtlijst

Er is geen wachtlijst bij uitverkochte voorstellingen. Enkel aan de deur kan je vanaf één uur voor aanvang van de voorstelling je naam op een wachtlijst plaatsen. Indien er publiek niet komt opdagen maak je kans op een zitje. Een plaats op de wachtlijst biedt dus geen garantie op een ticket!

  • Rolstoelgebruiker

Alle locaties zijn toegankelijk voor personen met een beperkte mobiliteit.

Ben je een rolstoelgebruiker? Meld dit dan bij of na de aankoop van je ticket. Je kan telefonisch contact opnemen met het UiTloket (059/33 90 00) of een e-mail sturen naar info@zomerino.be. Enkel op deze manier kunnen we je een comfortabel bezoek verzekeren. Onze begeleiders helpen je bij de locatie graag verder.

  • Factuur van uw bestelling?

Stuur de bevestigingsmail na betaling door naar theateraanzee@tartart.be met vermelding van de facturatiegegevens. Op het einde van de maand zal u dan een factuur ontvangen. Facturen kunnen aangevraagd worden tot en met 31 oktober 2020. Na 31 oktober worden geen facturen meer opgemaakt. .

Tarieven en formules

  • Single of Bubbel tickets

Kom je alleen? Bestel dan een Single ticket.

Komen jullie met twee personen uit éénzelfde bubbel? Bestel dan een Bubbel ticket. Een bubbel ticket is geldig voor twee personen (niet van toepassing voor de concerten in KAAP en de tickets aan de deur).

Opgelet: je kan maximum twee tickets per voorstelling aankopen.

In de ticketprijs zijn alle kosten inbegrepen. 

Na betaling ontvang je een bevestigingsmail met een overzicht van je bestelling en een betalingsbevestiging. Je e-ticket(s) vind je terug in je account op de website. Je hoeft vooraf niet langs te komen aan de balie van Toerisme of UiTloket om je ticket op te halen!


Koop je een Bubbel ticket en kan de tweede persoon uit je bubbel niet komen, probeer dit ticket dan aan iemand uit je omgeving of wekelijkse bubbel door te verkopen.

Indien je deze mail niet ontvangen hebt, contacteer ons dan via dit formulier.

  • UiTpas Oostende


Inwoners van Oostende met een UiTpas aan kansentarief krijgen 80% korting bij aankoop van hun tickets.

De korting is enkel te verkrijgen op vertoon van je UiTpas aan de balie van Toerisme Oostende of het UiTloket. De korting kan enkel gebruikt worden voor 'Single'ticket en is persoonsgebonden. De korting is niet van toepassing op de handelingskost. 

Terugname of doorverkopen

  • Terugname

Betaalde tickets worden niet ingeruild noch teruggenomen. 


  • Doorverkopen of doorgeven

Geef of verkoop je een ticket door aan iemand die je niet persoonlijk kent, bijvoorbeeld via Ticketswap, hou er dan rekening mee dat deze persoon in jouw bezoekbubbel komt te zitten.



FAQ

Heb ik een genummerde zitplaats?

Neen, alle zitplaatsen voor de voorstellingen zijn ongenummerd. Vrijwilligers ter plaatse begeleiden het publiek op een veilige manier naar hun zitplaats.

Wat als ik te laat kom?

Alle voorstellingen en concerten beginnen stipt. Laatkomers kunnen niet meer worden toegelaten.

Wat bij slecht weer?

De meeste voorstellingen vinden plaats in openlucht. Aangepaste kledij wordt aangeraden. Enkel in geval van aanhoudende en zware regenval of overmacht wordt een voorstelling verplaatst naar een binnenlocatie of afgelast. Wij voorzien regenponcho’s.

Is er eten of drinken verkrijgbaar?

In O.666 kun je in de KantinO voor of na de voorstelling iets drinken. In De Grote Post zijn het CultuurCafé en de Gastrobar Panorama geopend. Drinken of eten tijdens de voorstellingen is niet toegelaten.

Mag ik de voorstellingen en concerten filmen of fotograferen?

Het maken van beeld- of geluidsopname van de concerten of voorstellingen door het publiek is niet toegelaten. Enkel bevoegde medewerkers van de organisaties krijgen de toestemming om te fotograferen of te filmen in overleg met de muzikanten of het gezelschap.

Mag ik mijn hond of baby meenemen?

Honden en baby's hebben doorgaans niet veel aan concerten en voorstellingen en worden niet toegelaten. Er wordt een uitzondering gemaakt voor blindegeleidehonden.

Gezien de voorstellingen in openlucht doorgaan, kan ik roken?

Toch niet. In de tribunes is roken niet toegelaten.

Mijn telefoon gaat af tijdens een voorstelling of concert.

We vragen het publiek om hun GSM toestel uit te schakelen of op z'n minst op 'stille modus' te zetten. Uit respect voor de muzikanten of het gezelschap op scène, maar ook sterk aan te raden voor uw eigen beleving.

Privacy en cookies
Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren.
Meer info